Koristimo kolačiće. Ukoliko nastavite korišćenje web stranice, saglasni ste sa korišćenjem kolačića. Pročitajte politiku o kolačićima.

REKLAMACIJE

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo vas prvo nas pozovite telefonom na broj 051/263-445, potom pošaljete popunjen REKLAMACIONI LIST na e-mail [email protected].

Ako ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili da postoje fizička oštečenja/nedostaci, da nedostaje neki dio prilikom montaže, da isporučena roba ne odgovara poručenoj po modelu, specifikaciji, molimo vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovete telefonom. U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo na izjavljenu reklamaciju i obavijestićemo vas o daljem postupanju.

Ukoliko nismo u mogućnosti da procjenimo opravdanost reklamacije, potražićemo stručno mišljenje o opravdanosti zahtjeva od nadležnog instituta u Bosni i Hercegovini. Troškove vještačenja snosi Sport Depot online shop. Na osnovu rješenja nadležnog instituta izvršićemo dalje korake. Ovo rješenje dostavlja se kupcu u elektronskoj formi.

Troškove vraćanja artikla snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.